Contact

Nume firma MegaProteine: SC MYOTECH SUPPLEMENTS SRL
Date fiscale: CUI: 35542721 , J24/132/29.01.2016
Capital social: 200 RON
Adresa: Bld. Traian nr 29, Baia Mare, Maramures
Telefon: 0757 555 553

Cosul de cumparaturi

MyoTech a creat pentru dumneavoastra un sistem de comanda simplu, rapid si eficient. Pentru realizarea unei comenzi nu este necesara inscrierea. Nu exista comanda minima care se poate plasa pe myotech.ro

Pasul 1 Alege produsul dorit

Odata ce ati gasit produsul dorit dati click pe butonul “Adauga in Cos”. Produsul va fi automat introdus in cosul dumneavoastra de cumparaturi.
Se va deschide pagina cosului de cumparaturi, unde veti vizualiza lista produselor si unde veti putea sa actualizati cantitatea dorita sau sa stergeti unul sau mai multe produse din cos.
Puteti oricand sa vizualizati cosul de cumparaturi si sa va continuati cumparaturile prin butonul “CONTINUA CUMPARATURILE”.

Pasul 2 Completeaza datele personale

Completati apoi datele personale sau datele firmei dvs. si adresa de livrare. Dupa completarea campurilor obligatorii, selectati una din modalitatile de plata (plata ramburs sau plata online cu cardul) si dati click pe butonul “Finalizare comanda”
In urma realizarii comenzii veti primi automat un email care va contine urmatoarele date: numele si codul produselor comandate, modalitatea de plata, timpul de livrare si, dupa caz, factura proforma aferenta comenzii.

Care este costul transportului?

Produsele MyoTech vor fi livrate prin una din firmele de  curierat rapid FAN COURIER, in toata tara.
* Transportul este GRATUIT in conditiile in care valoarea totala a achizitiei depaseste suma de 250 lei.
* In cazul in care valoarea cumparaturilor este mai mica decat suma amintita, costul transportului este de 20 lei.

Cand imi sunt livrate produsele?

Produsele vor fi livrate in 1-3 zile lucratoare de la confirmarea telefonica a comenzii. In cazul in care produsul dorit apare pe site ca indisponibil, va rugam sa luati legatura cu noi pentru mai multe detalii.

Comenzile plasate sambata/duminica se expediaza (predau la curier / Posta Romana) in ziua de Luni si se confirma telefonic.

Care este modalitatea de plata?

* Ramburs (Se achita cash in momentul primirii coletului)
* Plata cu cardul

Online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata ” Online prin card bancar ” este necesar sa
completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina
securizata a procesatorului de plati.
– Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard
(Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
se efectuaeaza prin intermediul sistemului “3-D Secure” elaborat de
organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate
ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
– “3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de
cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata,
la nici un moment de timp, pe serverele magazinului  sau pe serverele
procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele
Visa si MasterCard.
Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici
un comision!

Cum pot afla daca produsul este in stoc?

In pagina fiecarui produs sunt oferite informatii referitoare la disponibilitatea stocului. Aceste informatii sunt actualizate periodic si pot fi:
* In Stoc – produsul se afla in stoc si este imediat livrabil.
* Stoc Epuizat – produsul nu este disponibil momentan, insa ne puteti contacta pentru mai multe informatii.

Cum pot restitui un produs cumparat?

Produsele achizitionate se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primire in cazul in care respectati urmatoarele:
* Returnarea produselor se face pe cheltuiala clientului, folosind orice serviciu de transport.
* Returnarea banilor se va face prin aceeasi metoda de plata folosita la comanda initiala, in cazul in care nu se convine impreuna cu clientul o alta modalitate. Termenul de returnare a sumelor este de 72 de ore din momentul primirii si verificarii produsului.
* In aceste 14 zile calendaristice de la cumparare nu sunteti obligat sa dezvaluiti motivul nemultumirii.

Daca doriti sa returnati comanda, va rugam sa completati acest contactati.

Cum pot anula o tranzactie?

Anularea tranzactiei este posibila doar telefonic fara obligatia de a mentiona motivul anularii acesteia. Daca nu puteti fi contactat pentru a confirma tranzactia, comanda dvs. va fi automat anulata in 48 de ore. Dupa anularea unei tranzactii prin card, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia. Durata deblocarii fondurilor depinde intru totul de banca. MyoTech nu exercita nicio influenta asupra politicii bancii.

Daca am reclamatii, cui ma adresez?

Pentru informatii si suport puteti folosi formularul de contact sau sa ne scrieti la adresa de email contact[@]myotech.ro (fara parantezele patrate). Veti primi un raspuns in 1-2 zile lucratoare. Ne puteti contacta si telefonic la numarul 0757 555 553, de luni pana vineri intre orele 08:00-17:30.
Ca sa crestem operativitatea, va rugam sa specificati in e-mail toate detaliile relevante pentru situatia sesizata, cum ar fi: numele si codul produsului, numarul si data facturii, datele din scrisoarea de expeditie etc.